Αειδοι του Μνημονίου...
Στον θάνατο του Λεωνίδα Κύρκου ο «Ριζοσπάστης» αναφέρθηκε διά βραχέων περιορίζοντας τη ζωή του εκλιπόντος στο γεγονός ότι «μετά τη διάσπαση του ΚΚΕ το 1968, ηγήθηκε του «ΚΚΕ εσωτερικού» κόντρα στο ΚΚΕ» και στο ότι «μετά τον Μάρτη του 1991 παρέμεινε ένα απ' τα ηγετικά στελέχη του «Συνασπισμού», συνεχίζοντας την αντιΚΚΕ δράση του». Ομοίως περιποιείται η εφημερίδα και τον πρώην βουλευτή του ΚΚΕ Λυκούργο Καλλέργη, χαρακτηρίζοντας στην περίπτωσή του τον «Συνασπισμό» «οπορτουνιστικό μόρφωμα». Δεν είναι η πρώτη φορά που η μισαλλοδοξία τέτοιων κειμένων δεν αφήνει χώρο για καμμιάν ευγένεια και καμμιάν ευπρέπεια απέναντι σε παλιούς στο κάτω κάτω συντρόφους, αντάρτες, αγωνιστές που βγήκαν απ' τα σπλάχνα του ΚΚΕ, έστω κι αν ακολούθησαν άλλους -όχι και τόσο διαφορετικούς- δρόμους. Ομως δεν καταλαβαίνουν αυτοί που εκφράζονται με τόση γενιτσαρική αμεριμνησία ότι προσβάλλουν εν πρώτοις το ήθος εκατοντάδων χιλιάδων κομμουνιστών; Ή μήπως νομίζουν οι αποστεγνωμένοι ότι οι χιλιάδες των κομμουνιστών δεν καταλαβαίνουν από πένθος, ιστορία και ποίηση;...
Ευτυχώς που τα «Αναγνωστικά του Δημοτικού» (έστω της δεκαετίας του '60) κυκλοφορούν σε γραμματόσημα απ' τα Ελληνικά Ταχυδρομεία- κι έτσι
είναι δυνατόν να τα βγάλει σε φωτοτυπίες η φράου Μπλιούχερ Διαμαντοπούλου και να τα μοιράσει στα παιδάκια -
να παιδάκι
πάρε-χαρτάκι
να-το-φεγγαράκι
μπαρμπούτσαλα!
Δεν κάνει ρίμα αλλά μέσα στο γενικό ρημαδιό που έχουν κάνει την εκπαίδευση οι Τρεις Χάριτες του Υπουργείου Παιδείας, Διαμαντοπούλου - Γεννηματά - Χριστοφιλοπούλου, μικρό το κακό.
Κάπως πιο μεγάλο (και πολύ ακριβό) κακό είναι η εκτύπωση, από κάθε σχολείο 5.000 έως 7.000 φωτοτυπιών επ' αόριστον -φεγγαράκι μου
λαμπρό φέγγε μου να περπατώ, ακόμα κι αν δεν υπήρχε Κρυφό Σχολειό επί Οθωμανών, η κυβέρνηση Παπανδρέου κατάφερε να αποκτήσουμε Φτωχό Σχολειό επί εκσυγχρονιστών, μεταρρυθμιστών και δεν συμμαζεύεται.
Προσοχή στον Τοτό!
Είναι ικανό αυτό το μικρό κάθαρμα να φέρει στην τάξη τα DVD του μπαμπά του, κι αντί να δουν τα παιδάκια στο μάθημα της Φυσικής Ιστορίας τον φασίολο, να δουν τον Χριστό φαντάρο (ανάμεσα στις Αμαζόνες)...
Πλην όμως, τώρα εξηγείται η ζέση και ο ζήλος της φράου Μάτζικα ντε Σπελ Διαμαντοπούλου να αναμορφώσει τα ΑΕΙ έτσι ώστε πτυχία κολλεγίων όπως το Ντυρί να γίνουν ισότιμα με τα πανεπιστημιακά. Καθότι είναι κρίμα
μεγάλοι αναμορφωτές της εκπαίδευσης όπως η κυρία Δραγώνα -πτυχιούχος του κολλεγίου Ντυρί- να αισθάνονται σπουδών παρακατιανών και παραγνωρισμένων.
Με κάτι τέτοια
κι άλλα σαν αυτά το 40% των Ευρωπαίων, σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε 31 χώρες συνολικού πληθυσμού 514.000.000, είναι ψυχικώς διαταραγμένο.
Κατ' αρχήν είναι αξιοθαύμαστο ότι το σύστημα έχει καταφέρει να τρελάνει μόνον το 40% των Ευρωπαίων.
Αλλά όμως είναι εξίσου αξιοθαύμαστες οι ατελείωτες προσπάθειές του να τρελάνει και τους υπόλοιπους, όταν λόγου χάριν διαπιστώνει (το σύστημα) ότι αυτό το 40% των ημίτρελων είναι «δυσβάσταχτο για τα ασφαλιστικά συστήματα»!
Εμ πρώτα μας μουρλαίνουν, εμ μετά τους κοστίζει η τρέλα μας.
Αν όμως η μισομουρλίαση στην Ευρώπη αγγίζει το 40% του πληθυσμού, στην Ελλάδα τα σπρεντ της τρέλας έχουν πιάσει έβδομον ουρανό.
Με τον Μπενύτο!
Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης των δημοσιονομικών στόχων της χώρας έθετε στο τέλος της προηγούμενης βδομάδας ο πολυπράγμων Υπουργός Οικονομικών, αντιθέτως θέμα γρήγορης κι απαρέγκλιτης εφαρμογής των συμφωνιών έθεσε στην αρχή αυτής της βδομάδας.
Λαλάς ή δεν λαλάς;
Ψευτομαγκιές με τις υποδείξεις των τριών τροϊκανών υπαλληλίσκων έκανε ο Μπενύτο όταν διεκόπησαν οι διαπραγματεύσεις, γιες μεν, γιαβόλ, ουί και ό,τι πείτε, ω τρισμέγιστοι τροϊκανοί μου, διεκήρυσσε χθες urbi et orbi να τον ακούσει και ο uber alles χερ Σόιμπλε.
Λαλάς ή κλαις;
Ή μήπως τα παίρνεις στο κρανίο;
Πράγμα σφόδρα πιθανόν, διότι 4.500 αστυνομικούς παίρνει κοντά του για τη ΔΕΘ ο Γιωργάκης -τόσο λαοφιλής;
Ομως, 4.500 αστυνομικούς ή 11.000;
Μια λεγεώνα ή δύο; Κι αν είναι μία, είναι η Ενάτη υπό τον Λέπιδο; - αυτή που μετεξελίχθηκε στο πρώτο σώμα πραιτωριανών μέσα στη Ρώμη; Ή μήπως η Πρώτη πραιτωριανών που στασίασε κι έφαγε τον Νέρωνα;
ΣΤΑΘΗΣ Σ. 7.ΙΧ.2011 stathis@enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου