2/2/12

Δε διάβασα το μνημόνιο γιατί...


την "αποφράδα" αφίσα πήραμε από το www.salata.tv/index.php

Κι εκεί που νομίζαμε ότι το πολιτικό σύστημα βρίσκεται σε πλήρη παρακμή, οι υπουργοί έχουν χάσει την επαφή τους με την πραγματικότητα και την ελληνική κοινωνία, έρχεται ο υπουργός Ανάπτυξης Μιχ. Χρυσοχοΐδης να μας διαψεύσει πανηγυρικά. Με τέσσερις μόνο λεξούλες "δεν διάβασα το Μνημόνιο" ο υπουργός και φερόμενος υποψήφιος για την προεδρεία του ΠΑΣΟΚ δεν δίστασε να παίξει κορώνα-γράμματα ακόμη και τη συμμετοχή του στην κοινοβουλευτική ομάδα, ίσως δε και στο ίδιο το κόμμα, αποδεικνύοντας ότι υπάρχουν ακόμη πολιτικοί που βάζουν τα συμφέροντα των πολιτών πάνω από μικροπολιτικές επιδιώξεις. Με μια ατάκα-όαση στη συλλογική κατάθλιψη άλλαξε το κλίμα, τάραξε τα νερά και ξανάφερε στη ζωή μας, κυρίως τη διαδικτυακή, γέλιο και χαρά.

"Σε κόβω να μην έχεις διαβάσει το Μνημόνιο, ομορφάντρα μου! Δεν πειράζει! Εσύ πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θέλεις να γίνεις"

Οι χρήστες του twitter, ανταποδίδοντας με αυτόν τον τρόπο την προσφορά αλληλεγγύης του υπουργού, έκαναν το hashtag #de_diavasa_to_mnimonio_giati νούμερο ένα παγκόσμιο trend. Ας δούμε, λοιπόν, πώς εξήγησαν ότι ο Μιχάλης ήταν αδιάβαστος.

#De_diavasa_to_mnimonio_giati:

@SalataTV: το ΔΝΤ, οι τράπεζες, η Μέρκελ και ο Πάσχος είπαν πως είναι "ευλογία για τον τόπο". Τι λόγο έχουν να πουν ψέμματα;

@martzoukos: "I was elected to lead, not to read" (ατάκα από την ταινία The Simpsons, "εκλέχθηκα για να ποδηγετώ, όχι να διαβάζω").

@Elikas: με διαβεβαίωσε η Άννα ότι είναι ευελφαλές.

@Antidrasex: μου είπαν ότι δεν έχει Happy End και δεν μπορώ τις στεναχώριες.

@ha_pi_: εκβιαστικά και άμεσα πρέπει να παίρναμε μέτρα για να μην πτωχεύσουμε. Υπήρχε πανικός.

@stefivos: περιμένω να βγει η ταινία.

@NikoAgo: ο Πάγκαλος το είπε καθαρά: Το Μνημόνιο είναι ευκαιρία για τον τόπο, είναι ευτυχία για τον τόπο.

@TheArapis: ήμουν απασχολημένος με το να μην ακούω την κοινή γνώμη.

@aSatan_G: το 'φαγε ο σκύλος. Και η γάτα. Και το χρυσόψαρο.

@Gazoroulo: γιατί νόμιζα ότι το είχαμε για την Τετάρτη.

@panos_kats: πήγαινα στις θεωρίες και κρατούσα σημειώσεις...

@ntalak: μπήκε ένα τεράστιο περιστέρι από το παράθυρο και το άρπαξε πάνω από το γραφείο μου.

@dgiouvris: δεν θα μου κάνετε τίποτα έτσι και αλλιώς...

@lianopoulo: ήλπιζα να το περάσω στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου...

@ksekarf: δεν ήταν εικονογραφημένο

@balokas: ποιος διαβάζει τα συμβόλαια με την τράπεζα (μικρά γράμματα) όταν υπογράφει;

@afanas21: δεν υπήρχε λόγος, απλά, σεμνά και ταπεινά.

@argymeg: περίμενα να μου το εξηγήσει το mega.

@ugh82: ήταν στα αγγλικά.

@lcthoma: μου το φέρανε στα γερμανικά.

@AlexandrosCAT: είμαι λαμόγιο. Με ενδιέφερε περισσότερο να μη με διαγράψει ο ΓΑΠ παρά το αν θα καταστρέψω ολόκληρες γενιές.

@zoemavroudi: όπως και οι εκλογές, το διάβασμα είναι πολυτέλεια.

@Scandalrose: -Μιχάλη έφερα τα σουβλάκια -Όχι έτσι, ρε παιδί μου, βάλε κάτι από κάτω μη χαλάσουμε το γραφείο...

@kwlokatastasi: έψαχνα τα όρια της ξεφτίλας. Τα κατάφερα.

@RedDuckling: -Γιατί δεν διαβάζεις παιδί μου; Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις; -Υπουργός μαμά.

@VV37: έδερνα τους μαλ@κες που το διάβασαν.

@Chicarita_: ήταν ανάδρομος ο κρόνος και είχα εντάσεις στα επαγγελματικά.

@lcthoma: δεν είχα λεφτά για φωτοτυπίες (Αννούλα...).

@Mo5h_ : I was too busy being awesome! (μτφ: ήμουν πολύ απασχολημένος με το να γίνω καταπληκτικός)

@thesspirit: έκαναν πολλή φασαρία κάτι αγανακτισμένοι απ' έξω και δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ.

@PaNik0s: έπαιζα κλέφτες & αστυνόμους.

@CTsianakas: δεν άνοιγε το attachment.

@ErriketiM: στη σελίδα 12 πέθανε η πρωταγωνίστρια και βαρέθηκα να το συνεχίσω...

@VasilisDri: γύρισα στην τελευταία σελίδα και είδα ποιος είναι ο δολοφόνος!

@Mihalis_Alban: εκείνη την ώρα τερμάτιζα το Pacman.

@makis_tsokas: περίμενα να οργανώσουμε βραδιά μνημονίου με την Αννούλα και τον Ανδρέα, αλλά δεν ευκαιρούσαν…

@alekospj: και οι άλλοι που διάβασαν τι κατάλαβαν;;;;;;;;

@theopulp: #De_diavasa_to_mnimonio_gia tiν Ελλάδα ρε γαμώτο!

@than0s: Πάγκαλος: "ΜΑΖΙ δεν το διαβάσαμε"

@atsirides: είχαμε κόσμο στο σπίτι και δεν πρόλαβα κυρία Δασκάλα!

@KlainMain: Ο Χρυσοχοΐδης ψήφισε τo Μνημόνιο χωρίς να το διαβάσει και ο Έλληνας ψηφίζει χωρίς να σκεφτεί...

@DjBillKc: μόνο o chuck Norris το διάβασε.

@ladosel: ήξερα ότι είχαμε βάλει τον αυτόματο πιλότο...

@Andr_Dim: I was busy reading the unbearable lightness of being. (ήμουν απασχολημένος, διάβαζα την αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι)

@TheaKirki: Τον δικό σας μισθό κόβει. Τον δικό μου κόβει;

@panos_xrg: εγώ τα λεφτά τα έχω στην Ελβετία.

@george_hol: και να το διάβαζα, τι νομίζετε, πως θα άλλαζε κάτι; Σιγά μην παίρνατε και αύξηση!

@adrymonitis: έτσι! Μήπως εσείς διαβάσατε το βιογραφικό μου πριν με ψηφίσετε;

@KitsouKyriaki: το διάβασμα αποχαυνώνει. Εδώ κοτζάμ Χριστόδουλος δεν κατάλαβε ότι για 7 χρόνια είχαμε χούντα...

@NDavos: Σε κόβω να μην έχεις διαβάσει το Μνημόνιο. ομορφάντρα μου! Δεν πειράζει! Εσύ πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θέλεις να γίνεις.

@paxour: πρώτα αγοράζεις το φάρμακο και μετά διαβάζεις τις οδηγίες χρήσης... Τι εννοείτε, το Μνημόνιο δεν είναι φάρμακο;

@AlexandraAggeli: έψαχνα καλό σαπούνι να νίψω τας χείρας μου.

@nick_mich: Βαριόμουν. Αλλά του έκανα Like στο facebook.

@balokas: πρόσεχα την Παπασταύρου που πρόσεχε την Πετροβασίλη...

Κυκλοφόρησαν επίσης:

@deep_red_sea: Κομμάτια να γίνει, ρε Χρυσοχοΐδη, το ριμαδο-μνημόνιο δεν το διάβασες, στο Μεσοπρόθεσμο αργότερα έριξες καμιά ματιά ή ... #De_diavasa_tipota;

@gvidalis: δεν φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι αδιάβαστος.

@charala021: Μ. Χρυσοχοΐδης: το χαλάκι της εισόδου που συμπεριφέρεται σαν μπουχάρα σαλονιού.

@ane76: Το σημερινό νομίζω ξεπερνάει και το "ραντεβού στις κάλτσες" του ΓΑΠ.

@stathisdrogosis: Οι ΠΑΣΟΚοι σε δέκα χρόνια θα κατηγορούν την αριστερά που δεν κατήγγειλε αρκετά το Μνημόνιο. Σε 20 θα λένε ότι ο Τσίπρας το έφερε.

@arkoudos: Σε κάποιο παράλληλο σύμπαν ο επίδοξος πρόεδρος και πρωθυπουργός τονίζει ως υπέρ του επιχείρημα ότι δεν διάβασε το Μνημόνιο που υπέγραψε.

@Fauxfauxqua: Η Standard & Poor's ανακοίνωσε υποβάθμιση κατά μία βαθμίδα του Χρυσοχοΐδη σε Αργυροχοΐδη.

@KostasMantzaris: Να πείτε του Ιονέσκο ότι εδώ το τερματίσαμε το θέατρο του παραλόγου και χρειαζόμαστε παραπάνω πίστες.

Για την αντιγραφή (το RT) Δάφνη Σφέτσα (@fnoufnou)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου